Best Friend


Best Friend
(Inggris)
My best friend is Nataliaitut from Faculty of FKIP Department of Bahasa Indonesia, I met him at the time participate in the activities of the pier. he became my best friend because I often tell him and he can keep it secret. and I like him because of the humor and we often worship together to church. the thing that i like from him is he is cute and pretty. things he does not like sometimes he is forgetful. hope I hope he becomes my best friend and always support me and also hope we can finish college together and become successful person in the future.
(Indonesia)
Teman terbaik saya adalah Nataliaitut dari Fakultas FKIP Jurusan Bahasa Indonesia, saya bertemu dengannya pada saat ikut kegiatan pendikar. dia menjadi teman tebaik saya karena saya sering bercerita dengannya dan dia bisa jaga rahasia. dan saya suka dia karena humoris dan kamipun sering beribadah bersama-sama ke gereja. hal yang saya suka dari dia adalah dia lucu dan cantik. hal yang tidak suka kadang-kadang dia pelupa. harapan saya semoga dia menjadi teman terbaik saya dan selalu mendukung saya dan juga semoga kami bisa menyelesaikan kuliah sama-sama dan menjadi orang yang sukses kedepannya

Komentar

Postingan populer dari blog ini

dreams or aspirations

Traveling